سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تنها تر از تنها

 

مهر دل ما مدام تقدیم شما عمری که شود به کام تقدیم شما پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست یک باغ گل سلام تقدیم شما

سلام.

بازم اومدم تا با نوشتن اندکی از دلتنگی ام بکاهم.

امروز حالم از روزهای دیگه خیلی بهتر بود آخه دیشب یه رویای خیلی قشنگ دیدم.یه رویا که با واقعیت زمین تا آسمون فرق داشت اما منو به آینده و روز های خوب امیدوار کرد.شاید شمایی که داستان ها نوشته های منو دنبال می کنید حدس هایی در مورد خواب من زده باشید.اره درسته،دیشب خواب عشقمو می دیدم.با همیشه فرق داشت.اولش مثل همیشه با هم دعوا کردیم من با گریه ازش جدا شدم اما این دفه بر عکس همیشه اون دنبالم اومد و نازمو خرید و ... .

با این که فقط یه خواب بود اما من خیلی خوشحال تر از روز های قبلم چرا که برای یک بار دیگر فقط در خواب گرمی دستهای او را با تمام وجود احساس کردم و با او بدون هیچ ترس و واهمه ای از بزرگ تر ها صحبت می کردم.

اما وقتی فکر میکنم میبینم این یه چیز غیر ممکنه که یه روز همچین اتفاقی بیفته.خدایا خودت بهم کمک کن تا اگه باهاش خوشبخت می شم بهش برسم.برام دعا کنید.

b(*_*).........................................(*_*)b

این روزا حالم اصلا خوب نیست چون بعد از 3 ماه و 29 روز هر روز انتظار اومدن خواهرم و دختر کوچولو و نازش مهسا رو میکشم اما هر دفه امروز و فردا میکنن و اخرش هم نمیان.نمی دونم باید چکار کنم.دیگه صبرم به لبم رسیده کاش زودتر میومدن.واسه خوشبختی و سلامتیشون دعا کنید.

 

 

ممنون که بازم صبر و حوصله به خرج دادین و خوندید....

نظر یادتون نره....

یا حق تا دلتنگی ای دوباره....


نوشته شده در جمعه 88/9/20ساعت 4:57 عصر توسط یه عاشق نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

***********************************************

Best Cod Music

*********************

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس